Marka Medicine w kontrowersyjnej kampanii. Hit czy strzał w kolano?

Marka Medicine w kontrowersyjnej kampanii. Hit czy strzał w kolano?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Nieważne, co o tobie mówią, ważne, żeby nie przekręcili nazwiska. Wydaje się, że właśnie z tego założenia wyszła polska marka ubraniowa Medicine, która proponuje swoje produkty jako „terapię” na „ból istnienia”.

Koncept nowej kampanii reklamowej Medicine szybko spotkał się z potężną falą krytyki. Nic w tym dziwnego, ponieważ w spocie marka prezentuje się jako swoiste antidotum na problemy z poczuciem pustki, bezsennością, wypaleniem czy niepokojem. Ubrania zatem, według Medicine, mają przynieść ukojenie w nieprzyjemnych dolegliwościach, a także poprawić samopoczucie i codzienne funkcjonowanie.

Internauci szybko zareagowali na kontrowersyjną kampanię, a na wielu portalach pojawiły się nieprzychylne marce komentarze. Komentowano, że ubrania nie stanowią remedium na wskazane w spocie poważne problemy psychiczne, a tym bardziej nie leczą z depresji.

Dorota Masłowska jako lekarka Medicine

W spocie pojawiła się również Dorota Masłowska. Poleca ona skuteczną terapię jaką jest Medicine, bowiem ta uśnieża (to oryginalna pisownia z reklamy, prawidłową jest: uśnierza) ból istnienia. Warto dodać, że pisarka wraz z Maciejem Chorążym jest także współautorką serii „terapeutycznych” koszulek.

A co wy sądzicie o spocie?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Obuwie a zdrowie: Jak dbać o komfort swoich stóp?
Obuwie a zdrowie: Jak dbać o komfort swoich stóp?
Odpowiednia troska o Twoje stopy pozwoli uniknąć wielu dolegliwości związanych z obuwiem i cieszyć się komfortem chodzenia każdego dnia.
Sprawdzone sposoby na wypadanie włosów – TOP 5
Sprawdzone sposoby na wypadanie włosów – TOP 5
Jak pozbyć się problemu z wypadającymi włosami? Pomocne okazać mogą się zarówno specjalne kosmetyki, jak i domowe sposoby.
Zara, Valentino, Dolce & Gabbana – przykłady marek, które poradziły sobie z wizerunkową wpadką
Zara, Valentino, Dolce & Gabbana – przykłady marek, które poradziły sobie z wizerunkową wpadką
Wiele znanych marek zmagało się z różnymi wypadkami wizerunkowymi. Niektóre były oskarżone o plagiat, inne - o rasizm. Obecnie klienci są bardzo czujni i nic nie ujdzie ich uwadze. Jak więc poradziły sobie firmy po takich “wtopach”?
Ostatnie wpisy