piątek, 29 września, 2023
  • Kontakt
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Strefa online
Clothy.pl
  • Hot news
    • Z Polski
    • Ze świata
  • Moda i trendy
    • Przegląd trendów
    • Modowe SOS
  • Szafa gwiazd
  • Stylizacje
    • Wielkie wyjście
    • Casual
    • Do pracy
  • Strefa beauty
  • Lifestyle
Brak wyników
Zobacz wszystko
Clothy.pl
  • Hot news
    • Z Polski
    • Ze świata
  • Moda i trendy
    • Przegląd trendów
    • Modowe SOS
  • Szafa gwiazd
  • Stylizacje
    • Wielkie wyjście
    • Casual
    • Do pracy
  • Strefa beauty
  • Lifestyle
Brak wyników
Zobacz wszystko
Clothy.pl
Brak wyników
Zobacz wszystko
Clothy Szafa gwiazd

Julia Wieniawa z własną marką odzieżową?

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Izabela Łuba autor: Izabela Łuba
26 stycznia 2021
kategorie: Szafa gwiazd, Z Polski
foto: Kirstin Sinclair / Contributor/ Getty Images

PARIS, FRANCE - FEBRUARY 27 : Singer Julia Wieniawa Narkiewicz wears a Fields jacket and skirt day 2 of Paris Womens Fashion Week Spring/Summer 2018, on February 27, 2018 in London, England. (Photo by Kirstin Sinclair/Getty Images)

693
Udostępnień
3.8k
ODWIEDZIN
Udostępnij na FacebookuUdostępnij na Twitterze

22-letnia aktorka, piosenkarka i prezenterka telewizyjna, a przede wszystkim idolka wielu młodych kobiet, pomimo swojego wieku, posiada już na swoim koncie pierwszą własną markę kosmetyczną Jusee. Celebrytka nie spoczywa jednak na laurach i niedawno ogłosiła otwarcie nowego biznesu odzieżowego pod nazwą Lemiss.

Czujne oko internautów na tropie nowego biznesu Wieniawy

Julia Wieniawa gdy prowadziła kampanię marki Jusee, gdzie wręcz książkowo, rodem z podręczników o marketingu budowała napięcie i zainteresowanie jej potencjalnych klientów nowymi produktami kosmetycznymi na rynku, co rusz publikowała na swoim instagramowym koncie związane z nimi posty. W przypadku marki Lemiss postawiła jednak na inną strategię. 

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez LEMISS (@lemissofficial)

Nie promowała głośno tego, że planuje otworzyć kolejny biznes, a informacje o tym wyśledzili sami internauci dopiero po tym jak 22-latka opublikowała na swoim Instagramie zdjęcie z wyjazdu w góry w sportowym stroju w kolorze taupe z efektownie wyciętymi plecami. 

Od razu po publikacji zdjęcia, zalała ją fala pytań w komentarzach o to, gdzie Julia kupiła ten komplet, gdyż nie oznaczała żadnej marki na zdjęciu. W końcu jeden z jej obserwatorów zauważył, że na legginsach widoczny jest napis Lemiss. Po sprawdzeniu tej nazwy okazało się, że marka jest zarejestrowana na Julię Wieniawę. W ten oto sposób internetowe śledztwo doprowadziło do ujawnienia kolejnych biznesowych planów aktorki. 

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez LEMISS (@lemissofficial)

Jakie ubrania można znaleźć w pierwszym dropie marki Lemiss? 

Ubrania marki Lemiss zaprojektowane są przez Romę Yanotę i póki co w pierwszej kolekcji można znaleźć zestawy sportowe przeznaczone przede wszystkim do uprawiania jogi, której Wieniawa jest od kilku lat ogromną fanką. Nie oznacza to jednak, że nie sprawdzą się także na siłowni. To, co przyciąga w nich uwagę, to przede wszystkim stonowana kolorystyka. Zestawy sportowe Lemiss dostępne są w trzech kolorach. Toupe, ecru oraz czerni. 

Wchodząc na stronę nowej marki Julii, znajdujemy produkty podzielone na dwie kategorie: góra oraz doły. Z czego w pierwszej z nich znaleźć można body w dwóch wariantach z/ lub bez odkrytych pleców, crop topy w formie longsleeve, klasyczny top oraz dwa inne topy o finezyjnych wycięciach odsłaniających ciało. Druga kategoria produktów to póki co wyłącznie sportowe kolarki oraz legginsy. 

Jak czytamy na stronie Lemiss, materiały, z których zostały wykonane te produkty, pochodzą w większości z recyklingu, wpisując się promowany przez Wieniawę ekologiczny styl życia. Wszystkie elementy pierwszego dropu Lemiss idealnie podkreślają kobiecą sylwetkę i zostały stworzone z myślą o tym, aby nie tylko nosić je w trakcie uprawiania sportu, ale i na co dzień, tworząc z ich wykonywaniem efektowne stylizacje. 

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez LEMISS (@lemissofficial)

Głośna afera na samym starcie

Start nowej marki odzieżowej Julii Wieniawy nie obył się także bez głośnej afery, za sprawą dwóch filmów opublikowanych na YouTube, które recenzują ubrania sportowe wywodzące się spod jej szyldu. Autorki filmów wskazują na to, że materiały, z jakich zostały wykonane legginsy, jest zbyt cienki, zwłaszcza w przypadku jasnych odcieni, a w efekcie czego prześwituje. Kolejnym zarzutem było także nieestetyczne cameltoe, które tworzyło się zarówno w leginsach, jak i kolorkach. 

W recenzjach nie zabrakło jednak też pochlebnych słów, które wskazywały na dobry gatunkowo materiał, przyjemny dla skóry, ciekawe fasony, czy też kroje modelujące sylwetkę. Pomimo to na Instagramie Julii zawrzało. W komentarzach jej obserwatorzy i nie tylko domagali się odniesienia co do uwag obecnych w obu filmach, wskazując chociażby na to, że produkty za ponad 200 złotych nie powinny mieć takich wad. Julia nie pozostała im obojętna, odpowiadając, że: „Camel toe” zawsze się zrobi w legginsach lub body, kiedy ktoś nieumiejętnie zakupi ciuch w nie swoim rozmiarze albo specjalnie go ciągnie, żeby zrobić dramę, która się klika”. A wy co sądzicie o nowej kolekcji Julki Wieniawy? Hit czy kit? 

Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez LEMISS (@lemissofficial)

Tagi: Julia Wieniawajulia wieniawa lemissodzież sportowa
Poprzedni artykuł
Marynarka w kratkę w stylu Victorii Beckham – zobacz najlepsze stylizacje!
Następny artykuł
Te modele sukienek możesz nosić cały rok!
Izabela Łuba
Izabela Łuba

Pasjonatka zagadnień technicznych i okołobudowlanych, a także związanych z aranżacją wnętrz. Działająca w marketingu internetowym od 2017 roku jako copywriter i SEOwriter. Prywatnie miłośniczka natury, dlatego to właśnie na mazurach tworzy swoje treści.

Następny artykuł
foto: Tamaris
Te modele sukienek możesz nosić cały rok!
Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rekomendowane
PhotoMIX-Company/unsplash.com
Najciekawsze stylizacje z gali Oscarów!
5 maja 2022
Kina w końcu otwarte! Poznaj najgorętsze premiery najbliższych tygodni
3 czerwca 2021
Kategorie
  • Casual
  • Do pracy
  • Hot news
  • Inne
  • Lifestyle
  • Moda i trendy
  • Modowe SOS
  • Przegląd trendów
  • Strefa beauty
  • Strefa online
  • Stylizacje
  • Szafa gwiazd
  • Wielkie wyjście
  • Z Polski
  • Ze świata
Nie przegap!
Moda i trendy
Jak dobrze dopasować torebkę do twojej ulubionej sukienki?
15 września 2023
Strefa beauty
Olej Monoi – zastosowanie w pielęgnacji
13 września 2023
Inne
Jak radzić sobie z problemami emocjonalnymi pochodzącymi od rodziców alkoholików?
12 września 2023
Strefa beauty
Jak dobrać idealną biżuterię na prezent: poradnik krok po kroku
12 września 2023
Strefa online
Jak rozpoznać autentyczność antycznych monet podczas licytacji online?
11 września 2023
Stylizacje
Szelki do spodni – męskie „must have” na ważne okazje
7 września 2023
Reklama

Wydawca
Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114,
60-401 Poznań

bluewhalepress.pl

Kategorie
  • Casual
  • Do pracy
  • Hot news
  • Inne
  • Lifestyle
  • Moda i trendy
  • Modowe SOS
  • Przegląd trendów
  • Strefa beauty
  • Strefa online
  • Stylizacje
  • Szafa gwiazd
  • Wielkie wyjście
  • Z Polski
  • Ze świata
Ostatnio dodane
Jak dobrze dopasować torebkę do twojej ulubionej sukienki?
15 września 2023
Olej Monoi – zastosowanie w pielęgnacji
13 września 2023
  • Kontakt
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Strefa online
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności

Copyright © 2021 clothy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystko
  • Hot news
    • Z Polski
    • Ze świata
  • Moda i trendy
    • Przegląd trendów
    • Modowe SOS
  • Szafa gwiazd
  • Stylizacje
    • Wielkie wyjście
    • Casual
    • Do pracy
  • Strefa beauty
  • Lifestyle

Copyright © 2020 Clothy. Wszelkie prawa zastrzeżone.