Julia Wieniawa z własną marką odzieżową?

Julia Wieniawa z własną marką odzieżową?
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

22-letnia aktorka, piosenkarka i prezenterka telewizyjna, a przede wszystkim idolka wielu młodych kobiet, pomimo swojego wieku, posiada już na swoim koncie pierwszą własną markę kosmetyczną Jusee. Celebrytka nie spoczywa jednak na laurach i niedawno ogłosiła otwarcie nowego biznesu odzieżowego pod nazwą Lemiss.

Czujne oko internautów na tropie nowego biznesu Wieniawy

Julia Wieniawa gdy prowadziła kampanię marki Jusee, gdzie wręcz książkowo, rodem z podręczników o marketingu budowała napięcie i zainteresowanie jej potencjalnych klientów nowymi produktami kosmetycznymi na rynku, co rusz publikowała na swoim instagramowym koncie związane z nimi posty. W przypadku marki Lemiss postawiła jednak na inną strategię. 

Nie promowała głośno tego, że planuje otworzyć kolejny biznes, a informacje o tym wyśledzili sami internauci dopiero po tym jak 22-latka opublikowała na swoim Instagramie zdjęcie z wyjazdu w góry w sportowym stroju w kolorze taupe z efektownie wyciętymi plecami. 

Od razu po publikacji zdjęcia, zalała ją fala pytań w komentarzach o to, gdzie Julia kupiła ten komplet, gdyż nie oznaczała żadnej marki na zdjęciu. W końcu jeden z jej obserwatorów zauważył, że na legginsach widoczny jest napis Lemiss. Po sprawdzeniu tej nazwy okazało się, że marka jest zarejestrowana na Julię Wieniawę. W ten oto sposób internetowe śledztwo doprowadziło do ujawnienia kolejnych biznesowych planów aktorki. 

Jakie ubrania można znaleźć w pierwszym dropie marki Lemiss? 

Ubrania marki Lemiss zaprojektowane są przez Romę Yanotę i póki co w pierwszej kolekcji można znaleźć zestawy sportowe przeznaczone przede wszystkim do uprawiania jogi, której Wieniawa jest od kilku lat ogromną fanką. Nie oznacza to jednak, że nie sprawdzą się także na siłowni. To, co przyciąga w nich uwagę, to przede wszystkim stonowana kolorystyka. Zestawy sportowe Lemiss dostępne są w trzech kolorach. Toupe, ecru oraz czerni. 

Wchodząc na stronę nowej marki Julii, znajdujemy produkty podzielone na dwie kategorie: góra oraz doły. Z czego w pierwszej z nich znaleźć można body w dwóch wariantach z/ lub bez odkrytych pleców, crop topy w formie longsleeve, klasyczny top oraz dwa inne topy o finezyjnych wycięciach odsłaniających ciało. Druga kategoria produktów to póki co wyłącznie sportowe kolarki oraz legginsy. 

Jak czytamy na stronie Lemiss, materiały, z których zostały wykonane te produkty, pochodzą w większości z recyklingu, wpisując się promowany przez Wieniawę ekologiczny styl życia. Wszystkie elementy pierwszego dropu Lemiss idealnie podkreślają kobiecą sylwetkę i zostały stworzone z myślą o tym, aby nie tylko nosić je w trakcie uprawiania sportu, ale i na co dzień, tworząc z ich wykonywaniem efektowne stylizacje. 

Głośna afera na samym starcie

Start nowej marki odzieżowej Julii Wieniawy nie obył się także bez głośnej afery, za sprawą dwóch filmów opublikowanych na YouTube, które recenzują ubrania sportowe wywodzące się spod jej szyldu. Autorki filmów wskazują na to, że materiały, z jakich zostały wykonane legginsy, jest zbyt cienki, zwłaszcza w przypadku jasnych odcieni, a w efekcie czego prześwituje. Kolejnym zarzutem było także nieestetyczne cameltoe, które tworzyło się zarówno w leginsach, jak i kolorkach. 

W recenzjach nie zabrakło jednak też pochlebnych słów, które wskazywały na dobry gatunkowo materiał, przyjemny dla skóry, ciekawe fasony, czy też kroje modelujące sylwetkę. Pomimo to na Instagramie Julii zawrzało. W komentarzach jej obserwatorzy i nie tylko domagali się odniesienia co do uwag obecnych w obu filmach, wskazując chociażby na to, że produkty za ponad 200 złotych nie powinny mieć takich wad. Julia nie pozostała im obojętna, odpowiadając, że: „Camel toe” zawsze się zrobi w legginsach lub body, kiedy ktoś nieumiejętnie zakupi ciuch w nie swoim rozmiarze albo specjalnie go ciągnie, żeby zrobić dramę, która się klika”. A wy co sądzicie o nowej kolekcji Julki Wieniawy? Hit czy kit? 

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Allegra Versace kończy 34 lata
Allegra Versace kończy 34 lata
Multimilionerka Allegra Versace skończyła niedawno 34 lata. Poznaj historię spadkobierczyni wielkiego majątku rodziny Versace.
Kina w końcu otwarte! Poznaj najgorętsze premiery najbliższych tygodni
Kina w końcu otwarte! Poznaj najgorętsze premiery najbliższych tygodni
Kina w końcu otwarte! Na co warto iść się do kina?
5 stylizacji Carrie Bradshaw, które dziś również byłyby na topie
5 stylizacji Carrie Bradshaw, które dziś również byłyby na topie
Poznaj tajniki stylu kultowej bohaterki ekranu Carrie Bradshaw!
Ostatnie wpisy