Klasyczne, marynistyczne trendy zmiksowane z tymi najnowszymi – to letnia propozycja marki Answear pod hasłem „Out of the blue”. Kampania została zrealizowana na Pustyni Błędowskiej, co doskonale wpisuje sie w klimat kolekcji: dominują w niej biele, kremy i beże skontrastowane towarzystwem wyrazistego granatu.
Według Answear wakacyjną porą roku warto postawić na lekkie tkaniny, jak len, wiskoza i przewiewna bawełna. Wśród propozycji znalazł się także klasyczny, przecierany denimie, który świetnie sprawdzi się jako baza letniej stylizacji. Marka proponuje także printowane wiskozowe sukienki z wyeksponowanym dekoltem lub podkreśloną talią, casualowe szorty wiązane w pasie sznurkiem, a także luźne koszule. Te ostatnie sprawdzą się zwłaszcza na początku lata. Kolekcję uzupełniają letnie must-havy, czyli espadryle z klasyczną słomianą podeszwą, plecione torebki oraz paski z rafii, które dodadzą zestawom wakacyjnej nonszalancji.