Łańcuszki z inicjałami, różańce, bransoletki na szczęście, złote pierścionki i masywne kolczyki. Biżuteria polskiej marki jest ulubionym wyborem gwiazd. Sprawdzamy, jak prezentują się aktualne trendy w akcesoriach.
ZozoDesign to nasza ojczysta marka, która szturmem wdarła się do świata show-biznesu i garderoby największych gwiazd i influencerów w naszym kraju. Firma podkreśla, że została stworzona z myślą o osobach ceniących piękno, jakość i styl, a biżuteria jest przeznaczona zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Autorska marka może pochwalić się wykonaniem swoich produktów z najwyższej jakości kamieni naturalnych, złota, srebra prawdziwej próby 925 oraz tego złoconego 2 mikronami złota.
Designerska biżuteria ZoZo podkreśla osobowość oraz styl. Kobiety pokochały markę przez jej indywidualne podejście do klienta. To właśnie ta firma spopularyzowała w Polsce modę na noszenie złotych łańcuszków z masywną literką od imienia.
Polskie gwiazdy kochają biżuterię Zozo! Najczęstszymi klientkami są Natalia Siwiec, Małgorzata Rozenek, Magda Pieczonka, Blanka Lipińska, Ewa Chodakowska, Marina i wiele innych. Celebrytki zakładają ją na co dzień oraz na wielkie wyjścia. Po które modele najczęściej sięgają gwiazdy?
To najnowsza propozycja od Zozo. Influencerki często pokazują się w nich na Instagramie. Marka oferuje łańcuszek z zawieszką, na której można wygrawerować np. imię ukochanej osoby, znak zodiaku, szczęśliwą cyfrę, czy inny bliski sercu symbol. Biżuteria na szczęście to nie nowy trend, bo przecież wiele z nas ma w swoim puzderku pozycje, które mają dla nas wartość sentymentalną, ale ostatnio zauważa się jego zwiększoną popularność. Natalia Siwiec bardzo często relacjonuje zakupy w warszawskim salonie i nierzadko decyduje się na bransoletki na sznureczku z malutką przywieszką, które mają przynosić szczęście. Popularne stały się ostatnio również przywieszki ze znakami zodiaku.
To jest teraz trendy! Po prostu nosimy bardzo dużo różnych akcesoriów – na ręce, dłoniach, szyi. Naszyjniki i bransoletki multiplikujemy, dodajemy duże kolczyki, nie stronimy od gigantycznych pierścionków. Jeśli mniej znaczy więcej, to nie w tym przypadku. W najbliższym sezonie rezygnujemy z minimalizmu. Wybierasz się na plażę? Możesz ozdobić swoje bikini, zakładając tak zwany body chain, czyli łańcuszek na ciało. Celebrytki je uwielbiają!
To moda w biżuterii, którą marka ZozoDesign nie tylko rozpoczęła, ale i wzniosła na wyżyny. Naszyjnik ze złotą literą stał się hitem poprzedniego lata i jesieni, ale nadal utrzymuje się na fali. Złota litera, która jest inicjałem imienia, jakie nosi jej posiadaczka, to must have każdej podążającej za trendami kobiety. Taka biżuteria pasuje do każdej stylizacji i pozwala nam wyróżnić się z tłumu. Te cechy spowodowały, że naszyjnik z literką stał się bardzo popularny nie tylko wśród gwiazd.