Aktorka Jane Fonda stała się twarzą pierwszej kampanii marki Gucci wykorzystującej materiały z recyklingu. Pojawiły się zapewnienia, że na tym się nie skończy. Czego jeszcze można się spodziewać?
“Gucci of the Grid” stała się wyrazem dążenia marki do zrównoważonego rozwoju. Nie przypadkiem jej twarzą stała się Fonda – aktorka znana z aktywnych działań na rzecz środowiska. Oprócz niej w kampanii wzięli udział piosenkarz Miyavi, piosenkarka King Princess, raper Lil Nas X i aktywista David Mayer de Rothschild.
W kampanii wykorzystano materiały organiczne i z recyklingu, które będzie można przetworzyć. Alessandro Mitchele, dyrektor kreatywny marki, zapowiedział ograniczenie się do dwóch kampanii w ciągu roku, co ma wpłynąć na zmniejszenie nadprodukcji ubrań. W “Gucci of the Grid” dominują barwy takie jak żółć, czerń i pomarańcz. Wszystkie nowe produkty zaprojektowano w wersji unisex.