W wiosenno-letnim sezonie włoska marka Liu Jo obchodzi 25 urodziny! Z tej okazji postanowiła wyruszyć z kampanią, której twarzą została amerykańska top modelką – Kendall Jenner. Marka powstała w 1995 roku i szybko osiągnęła międzynarodowy sukces.
Pod hasztagiem #Bornin1995 Liu Jo opowiada o nowym wymiarze komunikacji swojego brandu, a twarzą jubileuszowej kampanii w 2020 roku jest niekwestionowana współczesna ikona, Kendall Jenner – top modelka i światowa influencerka. Dlaczego Kendall? Modelka została wybrana ze względu na swój silny wpływ na media oraz bliskie powiązanie z Liu Jo pod względem wieku czy symboli – także urodziła się w 1995 roku. Jest więc idealnym „łącznikiem” między przeszłością, teraźniejszością i przyszłością włoskiej marki. Ponadto wydaje się być także godną następczynią innej,j współczesnej ikony modelingu – Kate Moss, która w przeszłości także była kampanii Liu Jo.