Sportowa marka Nike stworzyła kolekcję dla kobiet ciężarnych. Znalazły się w niej m.in. sweter, czy legginsy, które zostały zaprojektowane z trzydziestoma sportsmenkami współpracującymi z marką.
Marka Nike cały współpracuje z matkami-ambasadorkami takimi jak Serena Williams czy Maria Szarapowa. Same prace nad kolekcją trwały aż trzy lata – projektanci przeanalizowali ok. 1500 skanów ciała, a także testowali 70 różnych tkanin. Efekt? W sportowych legginsach np. zmieniono szwy, dostosowano je także do powiększającego się w ciąży brzucha.
Chcieliśmy, aby kolekcja bez wysiłku pasowała do Twojego życia. Wyraźnie pamiętam, gdy byłam w ciąży 10 lat temu, i jak się czułam, kiedy nie mogłam już dopasować już swojej sportowej odzieży, ale chciałam być wciąż aktywna. W tamtym czasie macierzyństwo oznaczało porzucenie mojego osobistego stylu i wpłynęło na moją pewność siebie – mówi Carmen Zolman, senior design director w Nike.