Od teraz w McDonald’s kupimy… stroje kąpielowe?

Od teraz w McDonald’s kupimy… stroje kąpielowe?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Kanapki, hamburgery, frytki, kurczaki, a wśród nich stroje kąpielowe o klasycznym designie. Sieć McDonald’s chce działać bardziej ekologicznie, więc niespodziewanie rozszerzyła swoją działalność.

Podczas wakacji 2020 austriacki McDonald’s wypuścił całkowitą nowość. Nie jest to jednak nowa kanapka, przekąska, ani nawet jakieś rewolucyjne opakowanie. Mowa o… strojach kąpielowych. I to nie byle jakich – w czym tkwi ich sekret? 

Fastfoodowy gigant, przy współpracy z rodzimą firmą Poleit, znaną z proekologicznych działań modowych, stworzył limitowaną kolekcję upcyklingowej odzieży plażowej ze zużytych plastikowych słomek. Oprócz nich wykorzystano jeszcze poddany recyklingowi plastik wyłowiony z mórz oraz inne plastikowe odpady z oceanów.

Jednoczęściowy strój damski oraz spodenki kąpielowe męskie w białym kolorze w paski zostały wykonane ręcznie w Europie i na ten moment nie znajdują się w regularnej sprzedaży – chętni będą mogli wylicytować je na profilach społecznościowych McDonald’s.

Zobacz spot promujący kolekcję, który został przygotowany przez agencję Virtue:

Warto zaznaczyć, że jest to jedno z działań PR-owych. Sieć już od pewnego czasu podejmuje różne aktywności wspomagające zmianę wizerunku – między innymi wydaje klientom już tylko słomki papierowe, a do 2025 roku zobowiązała się do używania wyłącznie opakowań nadających się na ponownego przetworzenia. Jak na stroje kąpielowe zareagują klienci?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Rock&roll’owy look – 3 modne inspiracje
Rock&roll’owy look – 3 modne inspiracje
W duszy gra Ci rock&roll i szukasz sposobu na wyrażenie tego w swojej stylizacji? Sprawdź nasze inspiracje!
Zara otwiera swój second-hand – czego możemy się spodziewać?
Zara otwiera swój second-hand – czego możemy się spodziewać?
Już nawet w galeriach handlowych można znaleźć butiki z odzieżą używaną. Kupowanie ubrań z drugiej ręki stało się bardzo popularne. Zara idzie z duchem czasu i uruchamia swój second hand.
Jak social media pomagają branży beauty i fashion w dobie pandemii?
Jak social media pomagają branży beauty i fashion w dobie pandemii?
Pandemia koronawirusa sprawiła, że dotychczasowe strategie firm stały się niewystarczające. Sprawdź, jak w nowych okolicznościach radzą sobie największe branże beauty i fashion.
Tagi
Ostatnie wpisy