Artystka stworzyła najnowszą kampanię strojów kąpielowych marki La’Mariette i wystąpiła w niej jako modelka. Zdjęcia zostały opublikowane bez żadnej obróbki graficznej, dzięki czemu możemy podziwiać jej naturalne (nie)idealne ciało. Kampania została bardzo dobrze odebrana przez fanów marki i Seleny Gomez.
Piosenkarka to zdecydowanie ikona wielu młodych ludzi. Jej konto na Instagramie przez wiele lat było numerem jeden pod względem ilości obserwatorów. Obecnie Gomez może się pochwalić zawrotną liczbą 242 miliony obserwujących. Zdjęcia które zostały opublikowane ukazując ciało artystki takie jakie jest idealnie wpisują się w ruch body positive. Poprzez tą kampanię marka jak i sama Gomez chcą zachęcić kobiety do pokochania swojego ciała i wesprzeć ich w akceptowaniu pewnych wad figury.
Artystka niejednokrotnie wspominała, że jej zawrotna kariera i popularność odbiły piętno na jej zdrowiu psychicznym i fizycznym. Piosenkarka od lat zmaga się z wahaniami wagi, które są wynikiem jej choroby. Gomez choruje na toczeń, przez który parę lat temu musiała poddać się przeszczepowi nerki. Choć piosenkarka na czerwonym dywanie czy na swoim Instagramie zawsze wygląda nieskazitelnie, stara się zaszczepić w młodych ludziach miłość do samych siebie. Stąd też pomysł na kampanię strojów kąpielowych bez retuszu.