Najbardziej spektakularne pokazy mody w historii

Lifestyle
Najbardziej spektakularne pokazy mody w historii
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Organizatorzy pokazów mody prześcigają się w próbach robienia coraz to większego show. Każdy z nich chce, by to o jego występie było najgłośniej. Które domy mody wykazały się największą kreatywnością? A które wydały najwięcej pieniędzy? Przekonajmy się!

Victoria’s Secret Fashion Show 2011

Zestawienie najbardziej spektakularnych pokazów mody otwiera pokaz Victorii Secret na Fashion Show w 2011 r. Choć wokół pokazów tej marki narosło wiele kontrowersji, nie można odmówić im przepychu i spektakularności. Na Fashion Show 2011 widzowie mogli podziwiać 38 aniołków VS w otoczeniu światowych gwiazd takich jak Nicki Minaj, Jay-Z oraz Kanye West. Gwóźdź programu, czyli Fantasy Treasure Bra prezentowany był na Mirrandzie Kerr. Biustonosz uszyty był z 3400 klejnotów, w tym 142-karatowych diamentów, niezliczonej ilości pereł, cytrynów i akwamarynów. Na sam pokaz marka wydała aż 12 milionów dolarów.

Versace Woman Spring Summer 2018

Choć projekty domu mody Versace charakteryzują skromność i elegancka powściągliwość, to na swoich pokazach potrafią zachwycić, choć jak zwykle robią to z charakterystyczną dla siebie klasą. W 2018 r. Versace postanowiło uczcić pamięć Gianniego. Z tej okazji zorganizowany został pokaz mody, a na wybiegu mogliśmy oglądać prawdziwe gwiazdy: Claudię Shiffer, Naomi Campbell, Cindy Crawford, Helenę Christensen i Carlę Bruni. Trzeba przyznać, że takie zestawienie na jednym wybiegu robi wrażenie!

Jacquemus Spring Summer 2020

Kto powiedział, że gwiazdy muszą przechadzać się po czerwonym dywanie? Zasadę tę złamał Jacquemus, a jego pokaz w 2020 r. przejdzie do historii jako pierwszy, w którym użyto różowego dywanu zamiast wybiegu. Pokaz mody odbył się na polu lawendowym, co czyniło go jeszcze bardziej wyjątkowym.

Louis Vuitton Fall Winter 2012/2013

Głośnym echem w świecie mody i nie tylko odbił się pokaz mody Louis Vuitton. A wszystko za sprawą Marca Jacobsa, który wpadł na pomysł zbudowania zabytkowego wagonu pociągu. Na Cour Carrée w paryskim Luwrze wjechała buchająca parą lokomotywa, ciągnąc za sobą wagon, w którym jechały modelki ubrane w stroje ze złotej epoki kolejarstwa. Za eleganckimi damami podążali tragarze z bagażami. Jak wsiąść do pociągu, to tylko takiego Louis Vuitton!

Moschino women’s autumn winter 2014/2015

Jeśli chodzi o najlepszy pokaz mody z przymrużeniem oka, zwycięzcą mianujemy Moschino! Na pokazie mody prezentującym kolekcję jesień–zima 2014/2015 mogliśmy oglądać show pokazujące w krzywym zwierciadle obecną popkulturę. Nie obyło się bez zabawy z logotypem McDonald’s, gloryfikacją Sponge Boba czy drwiną z Coco Chanel. Trzeba przyznać, że Moschino umie bawić się modą!

Fendi Haute Couture Fall Winter 2016/2017

Czy słyszeliście o modelkach chodzących po wodzie? Dla Karla Lagerfelda nie ma rzeczy niemożliwych. Wymarzył sobie, by jego modelki na pokazie mody chodziły po tafli wody włoskiej fontanny di Trevi. Goście paryskiego tygodnia mody zostali przetransportowani wyczarterowanymi samolotami do Rzymu, by obejrzeć pokaz z okazji 90. rocznicy marki Fendi. Sam Lagerfeld przeznaczył 2,4 miliona dolarów na odrestaurowanie zabytkowej fontanny na tę okazję. Jak widać, wszystko jest do osiągnięcia, trzeba tylko bardzo chcieć!

Zdjęcie główne: pexels.com/cottonbro

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać nagrody idealnie dopasowane do charakteru i poziomu twojego turnieju sportowego?
Poradnik, który pomoże ci podjąć decyzję o wyborze najlepszych nagród dla turnieju sportowego. Dowiesz się, jakie czynniki warto wziąć pod uwagę i jakie nagrody zostaną docenione przez uczestników.
Bella Hadid lansuje modę na fryzurę z lat 90.
Bella Hadid lansuje modę na fryzurę z lat 90.
Lata 90. wracają do łask. Kolejnym dowodem na to, jest nowa fryzura Belli Hadid.
Blanka Lipińska i marka Casadei stworzyły kolekcję szpilek inspirowaną „365 dni”
Blanka Lipińska i marka Casadei stworzyły kolekcję szpilek inspirowaną „365 dni”
Efekt współpracy włoskiej marki Casadei i Blanki Lipińskiej już w sprzedaży. Można kupić luksusowe szpilki, a w przyszłości oglądać je w ekranizacji drugiej części „365 dni”.
Ostatnie wpisy