Marka Medicine w kontrowersyjnej kampanii. Hit czy strzał w kolano?

Marka Medicine w kontrowersyjnej kampanii. Hit czy strzał w kolano?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Nieważne, co o tobie mówią, ważne, żeby nie przekręcili nazwiska. Wydaje się, że właśnie z tego założenia wyszła polska marka ubraniowa Medicine, która proponuje swoje produkty jako „terapię” na „ból istnienia”.

Koncept nowej kampanii reklamowej Medicine szybko spotkał się z potężną falą krytyki. Nic w tym dziwnego, ponieważ w spocie marka prezentuje się jako swoiste antidotum na problemy z poczuciem pustki, bezsennością, wypaleniem czy niepokojem. Ubrania zatem, według Medicine, mają przynieść ukojenie w nieprzyjemnych dolegliwościach, a także poprawić samopoczucie i codzienne funkcjonowanie.

Internauci szybko zareagowali na kontrowersyjną kampanię, a na wielu portalach pojawiły się nieprzychylne marce komentarze. Komentowano, że ubrania nie stanowią remedium na wskazane w spocie poważne problemy psychiczne, a tym bardziej nie leczą z depresji.

https://www.instagram.com/p/CEjtWU_qsqT/

Dorota Masłowska jako lekarka Medicine

W spocie pojawiła się również Dorota Masłowska. Poleca ona skuteczną terapię jaką jest Medicine, bowiem ta uśnieża (to oryginalna pisownia z reklamy, prawidłową jest: uśnierza) ból istnienia. Warto dodać, że pisarka wraz z Maciejem Chorążym jest także współautorką serii „terapeutycznych” koszulek.

A co wy sądzicie o spocie?

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Zastosowanie i właściwości kolagenu
Zastosowanie i właściwości kolagenu
Niedobór kolagenu wiąże się z różnymi problemami zdrowotnymi. Dowiedz się, jak możesz go uzupełnić i jakie są jego właściwości.
Na czym polega sferoplastyka kręgosłupa?
Na czym polega sferoplastyka kręgosłupa?
Sferoplastyka kręgosłupa jest nowoczesnym podejściem medycznym, mającym na celu złagodzenie dolegliwości bólowych oraz poprawę funkcjonalności kręgosłupa poprzez minimalnie inwazyjną metodę.
Dlaczego zapach wpływa na nasze wybory zakupowe?
Dlaczego zapach wpływa na nasze wybory zakupowe?
Sklepy i inne firmy kuszą klientów zapachami. To one wywołują pozytywne emocje i sprawiają, że chętniej sięgamy po portfel.
Ostatnie wpisy