Maffashion i Galaxy – ruszyła nowa kampania

Maffashion i Galaxy – ruszyła nowa kampania
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

„Tak się składa, że to przyszłość” – to hasło przewodnie nowej kampanii Samsunga promującej składany model telefonu. Jej twarzą została jedna z najpopularniejszych blogerek modowych w Polsce, czyli Maffashion.

Pod pseudonimem Maffashion kryje się Julia Kuczyńska, której nikomu nie trzeba chyba przedstawiać. Blogerka modowa oraz influencerka zgromadziła ponad 1,4 miliona obserwujących na Instagramie. Niedawno Maffashion została ambasadorką stylowego, składanego samsunga Galaxy Z Flip. 

W sieci zadebiutował już najnowszy spot wyreżyserowany przez Alana Willmanna i wyprodukowany przez Sputnik Studio. W roli głównej występuje nie kto inny, jak Maffashion, która w dynamicznych kadrach prezentuje unikalną cechę telefonu, jaką jest możliwość jego złożenia i schowania do kieszeni.

Galaxy Z Flip jest bardzo zaawansowany technologicznie – posiada specjalny zawias pozwalający ustawić aparat i kamerę pod dowolnym kątem. Nic dziwnego, że Samsung do promocji tego modelu wybrał właśnie Maffashion. Jej działalność internetowa i regularne publikowanie zdjęć idealnie pozwala zapoznać ludzi z możliwościami tworzenia pięknych kadrów i ujęć przez Galaxy Z Flip.

W kolejnych etapach kampanii zaplanowano działania digital, social media oraz specjalne murale w przestrzeni miejskiej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Ikea zaprojektowała… bucket hat! Jak Wam się podoba?
Ikea zaprojektowała… bucket hat! Jak Wam się podoba?
Kultowa niebieska torba w formie kapelusika? Ikea wypuściła swój projekt najmodniejszego w tym sezonie bucket hat!
Koktajlowe sukienki na kameralnego sylwestra w domu –  zobacz 5 inspiracji!
Koktajlowe sukienki na kameralnego sylwestra w domu – zobacz 5 inspiracji!
Zobacz propozycje kreacji na sylwestra w kameralnym gronie!
Dlaczego zapach wpływa na nasze wybory zakupowe?
Dlaczego zapach wpływa na nasze wybory zakupowe?
Sklepy i inne firmy kuszą klientów zapachami. To one wywołują pozytywne emocje i sprawiają, że chętniej sięgamy po portfel.
Ostatnie wpisy