wtorek, 28 marca, 2023
  • Kontakt
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Strefa online
Clothy.pl
  • Hot news
    • Z Polski
    • Ze świata
  • Moda i trendy
    • Przegląd trendów
    • Modowe SOS
  • Szafa gwiazd
  • Stylizacje
    • Wielkie wyjście
    • Casual
    • Do pracy
  • Strefa beauty
  • Lifestyle
Brak wyników
Zobacz wszystko
Clothy.pl
  • Hot news
    • Z Polski
    • Ze świata
  • Moda i trendy
    • Przegląd trendów
    • Modowe SOS
  • Szafa gwiazd
  • Stylizacje
    • Wielkie wyjście
    • Casual
    • Do pracy
  • Strefa beauty
  • Lifestyle
Brak wyników
Zobacz wszystko
Clothy.pl
Brak wyników
Zobacz wszystko
Clothy Strefa online

Jak wypozycjonować frazę kluczową związaną z ubraniami?

Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis
Redaktor Blue Whale Press autor: Redaktor Blue Whale Press
3 stycznia 2022
kategorie: Strefa online
2
Autor: Christopher Gower, źródło: unsplash.com
618
Udostępnień
3.4k
ODWIEDZIN
Udostępnij na FacebookuUdostępnij na Twitterze

Pozycjonowanie to wieloetapowy i zarazem także niezwykle skomplikowany proces, którego celem jest poprawa pozycji w wyszukiwarce Google danej witryny. Z reguły przeprowadza go wyspecjalizowana agencja interaktywna SEO, rzadziej freelancer, a jeszcze rzadziej właściciel danej strony, w tym przedsiębiorca lub artysta. Trudne frazy kluczowe związane z modą wymagają zastosowania najsilniejszych środków.

Nie bez powodu proces pozycjonowania jest obecnie jednym z najpopularniejszych działań marketingowych, które zdaje się przewyższać popularnością nawet artykuły sponsorowane. Nie zawsze jednak efektywność działań jest przewidywalna, a skutki zgodne z oczekiwaniami. 

Na czym polega pozycjonowanie i dlaczego warto się go podjąć?

Jeśli zastanawiasz się jak wypozycjonować kluczową frazę, zacznijmy od dokładnej analizy działań SEO. Pierwszym etapem jest przeprowadzenie audytu SEO, dzięki któremu firma podejmująca się realizacji pozycjonowania może zapoznać się z obecnym stanem witryny i dostosować plan działania do jej branży oraz oczekiwań. Bez audytu planowanie jest błądzeniem we mgle i ryzykiem podjęcia niewłaściwych decyzji, dlatego większość firm przeprowadza go jeszcze przed podpisaniem ostatecznej umowy.

W kolejnych etapach zaczyna się właściwa praca pozycjonerów, programistów i copywriterów, którzy wspólnie po opracowaniu strategii wcielają ją w życie. Wśród wielu działań, których w agencjach może być nawet kilkaset, znajduje się zagadnienie fraz kluczowych. Frazy to krótkie lub dłuższe wyrażenia, które mają w założeniu odpowiadać zapytaniom wprowadzonym przez internautę w pole wyszukiwania Google, takimi jak:

  • moda damska online,
  • tanie zakupy moda,
  • moda dla mężczyzny XL,
  • i wiele innych.

Właścicielowi danej witryny zajmującej się sprzedażą odzieży powinno zależeć na tym, aby znaleźć się jak najwyżej we frazach związanych ściśle z wybraną branżą oraz towarem dostępnym pod jedną, konkretną frazą.

Pozycjonowanie w modzie – efektywność przede wszystkim

Cena za pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych jest uzależniona od zakresu przeprowadzonych prac, przyjęło się jednak, że koszt pozycjonowania fraz szczególnie popularnych jest najwyższy i nie dzieje się to bez powodu. W pozycjonowaniu bowiem im większa konkurencja, tym także większe problemy z poprawnym wypozycjonowaniem konkretnych fraz kluczowych. W przypadku mody problem ten jest szczególnie nasilony. Pozycjonowanie wpisów, podstron produktowych bądź kompletnych blogów działających w sferze mody jest bardzo trudne i niepewne w skutkach, przez co niewiele agencji decyduje się na jego przeprowadzenie lub robi to, lecz bez jakiejkolwiek gwarancji względem docelowych pozycji.

Garść rzeczowych porad

Podstawowym zadaniem agencji SEO jest prawidłowe zaplanowanie strategii fraz kluczowych i dopasowanie ich do konkretnej branży i działalności. Wiele początkujących agencji błędnie zakłada, że liczy się widoczność strony w SERP (Search Engine Results Page), nie zaś jakość ruchu. Warto, aby wybrana fraza dotyczyła ściśle określonej zawartości, która z pewnością zainteresuje internautę. Warto przybliżyć sobie to zagadnienie na podstawie przykładu frazy kluczowej:

  • damskie jeansy skinny fit niebieskie

Mimo, iż powyższa fraza tylko z pozoru wydaje się zbyt długa (long-tail), to w rzeczywistości powinna w pełni zainteresować i zaspokoić internautkę, która poszukuje dokładnie tego typu dolnej części odzieży. Co to oznacza? Że istnieje duża szansa zakupu/konwersji. Z drugiej strony powyższą frazę można skrócić w błędny sposób, który przyniesie znacznie więcej szkody niż pożytku. Fraza wówczas będzie brzmiała tak:

  • damskie spodnie

Jak to się ma do frazy umieszczonej powyżej? W tym przypadku na wybraną witrynę przyciągniemy nie tylko internautkę poszukującą wąskich spodni, lecz także kobietę, która rozgląda się za płaszczem lub dziewczynę, której chodzi po głowie zakup ciekawej bluzki na najbliższe święta. Efekt? Obniżenie pozycji witryny ze względu na wysoki współczynnik bounce-rate (współczynnik odrzuceń witryny) oraz krótki czas odwiedzin.

Zdjęcie główne: Christopher Gower/unsplash.com

Poprzedni artykuł

Jak dobrze wybrać sukienkę koktajlową?

Następny artykuł

Marki premium do pracy? Sprawdź, jak je stylizować

Redaktor Blue Whale Press

Redaktor Blue Whale Press

Następny artykuł

Marki premium do pracy? Sprawdź, jak je stylizować

Komentarze 2

  1. Avatar Eliza says:
    1 rok ago

    Frazy kluczowe które są związane z ubraniami będą bardzo ciężkie do pozycjonowania, dlaczego? Przy ogromnej konkurencji i słowami kluczowymi obsadzonymi tak silnie jak w branży modowej wybicie się wysoko okazuje się na prawdę ogromnym wyzwaniem, pozycjonowanie w tym przypadku nie gwarantuje wysokiej pozycji i rzadko kiedy nawet profesjonaliści zgadzają się na pozycjonowanie sklepów z odzieżą gdyż jest to ciężki, wymagający i czasochłonny proces ale osiągalny przy pomocy obrania odpowiedniej strategii.

    Odpowiedz
  2. Avatar Jacek says:
    1 rok ago

    Nie trzeba być ekspertem, ani uczęszczać na specjalne studia temu poświęcone, aby wiedzieć, czym jest SEO i z jakiego powodu, a raczej powodów, powinniśmy brać je pod uwagę, działając w Internecie. Czy studia kształtujące z zakresu seo są, tego nie wiem, wiem natomiast, po kilku godzinach spędzonych przy lekturze tym podobnych artykułów, że optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek, zwyczajnie zapala nad nami żaróweczkę – pozwolę się posłużyć metaforą. Odpowiedz sobie na pytanie – po co tworzyć stronę, której nikt nie zobaczy? Dzięki temu możesz zrozumieć, czym jest działanie z SEO i dlaczego jest takie ważne. Pozycjonowanie to elementarne działanie, a doskonale wiemy, że budowla bez fundamentu nie powstanie.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Rekomendowane

foto: Ksenia Chernaya/Pexels

Branża modowa: marki zbankrutowały przez pandemię koronawirusa

25 listopada 2020
BERLIN, GERMANY - JUNE 23: Sonia Lyson is seen wearing Chanel bag and fine jewelry, Topshop skirt and blouse on June 23, 2020 in Berlin, Germany. (Photo by Jeremy Moeller/Getty Images)

Oto 5 zaskakujących trendów w manicure na rok 2021!

3 marca 2021

Kategorie

  • Casual
  • Do pracy
  • Hot news
  • Lifestyle
  • Moda i trendy
  • Modowe SOS
  • Przegląd trendów
  • Reklama
  • Strefa beauty
  • Strefa online
  • Stylizacje
  • Szafa gwiazd
  • Wielkie wyjście
  • Z Polski
  • Ze świata

Nie przegap!

Reklama

Dla kogo przeznaczone są soczewki jednodniowe?

autor: Tekst sponsorowany
27 marca 2023
Reklama

Hada Labo Tokyo – japońskie formulacje kosmetyków o minimalistycznych składach

autor: Tekst sponsorowany
24 marca 2023
Stylizacje

Sukienki na ślub cywilny – doradzamy, co wybrać

autor: Klaudia Tomaszewska
17 marca 2023
Casual

Wygodne kreacje na okres całej ciąży!

autor: Aleksandra Michaliszyn
14 marca 2023
Reklama

Depilacja laserowa – powszechna metoda efektywnego usuwania owłosienia

autor: Tekst sponsorowany
14 marca 2023
Reklama

Co to jest arytmia serca?

autor: Tekst sponsorowany
13 marca 2023

Reklama

Jak pielęgnować skórki wokół paznokci?

Czytaj więcej

Damski płaszcz na jesień – co w modzie piszczy?

Czytaj więcej

Kiedy zakładać białą koszulę męską?

Czytaj więcej

Długie kurtki zimowe – stylizacje, które nie wychodzą z mody! Sprawdź propozycje marki eOlsen!

Czytaj więcej

Kupiec mody – kim jest i co robi?

Czytaj więcej

Modne stylizacje sportowe na wiosnę – nie tylko na trening!

Czytaj więcej

Holika Holika – owocowa strona pielęgnacji!

Czytaj więcej

Czym różnią się od siebie maseczki?

Czytaj więcej

Bielizna damska Felina – dlaczego warto się na nią zdecydować?

Czytaj więcej

Kurtki na różne pory roku – jakie wybierać?

Czytaj więcej

Jaki biustonosz optycznie powiększy mały biust?

Czytaj więcej

Kurtki męskie – jakie wersje są hitem tego sezonu?

Czytaj więcej

Wybierz bodystocking i olśniewaj swoją kobiecością!

Czytaj więcej

Uniwersalna torba damska z nutą nonszalancji

Czytaj więcej

Bransoletki męskie na sznurku – na jaką okazję? Jakie są ich mocne strony?

Czytaj więcej

Białe sneakersy damskie – do czego je nosić w tym sezonie?

Czytaj więcej

Komplety biżuterii złotej – dla kogo i z jakiej okazji?

Czytaj więcej

Dlaczego warto zdecydować się na buty damskie Geox?

Czytaj więcej

5 propozycji stylizacji z damskimi mokasynami

Czytaj więcej

Jakie zalety ma biustonosz z fiszbiną?

Czytaj więcej

Wydawca
Blue Whale Press sp. z o.o.
ul. Polska 114,
60-401 Poznań

bluewhalepress.pl

Nasze serwisy: fashionloop.pl, stylishbasket.pl, wyjatkowystyl.pl, makeupio.pl, vibeglow.pl, bellaplace.pl, creastyle.pl, momstyle.pl, prettyfe.pl, upwoman.pl, fashionspy.pl, menties.pl, polishly.pl, beasmetics.pl, dyisy.pl, ohmadame.pl, travelglow.pl, sportygirl.pl, allbeauties.pl, howwear.pl, slowerful.pl, minimish.pl, detaille.pl, selectiver.pl

Kategorie

  • Casual
  • Do pracy
  • Hot news
  • Lifestyle
  • Moda i trendy
  • Modowe SOS
  • Przegląd trendów
  • Reklama
  • Strefa beauty
  • Strefa online
  • Stylizacje
  • Szafa gwiazd
  • Wielkie wyjście
  • Z Polski
  • Ze świata

Ostatnio dodane

Dla kogo przeznaczone są soczewki jednodniowe?

27 marca 2023

Hada Labo Tokyo – japońskie formulacje kosmetyków o minimalistycznych składach

24 marca 2023
  • Kontakt
  • Redakcja
  • Zasady współpracy
  • Strefa online
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dot. cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zmiany ustawień można dokonać w każdym momencie. Więcej szczegółów na podstronie Polityka prywatności

Copyright © 2021 clothy.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.

Brak wyników
Zobacz wszystko
  • Hot news
    • Z Polski
    • Ze świata
  • Moda i trendy
    • Przegląd trendów
    • Modowe SOS
  • Szafa gwiazd
  • Stylizacje
    • Wielkie wyjście
    • Casual
    • Do pracy
  • Strefa beauty
  • Lifestyle

Copyright © 2020 Clothy. Wszelkie prawa zastrzeżone.